Рідне місто Рідне місто
 Предвиборча програма Ліневича О. С.   Діяльність у рідному місті   Команда «Рідного міста»   Контакти 
Нас підтримують:
6280
чоловік
я приєднуюсь!

Чи готові Ви підтримати кандидатуру Олександра Ліневича на посаду міського голови міста Біла Церква?



так
ні
ще не визначився

Голосувати


всі опитування

Олександр Ліневич: Лише зміни у підходах виведуть місто з системної кризи


Преса про нас / Олександр Ліневич: Лише зміни у підходах виведуть місто з системної кризи

01.03.2008   |  «Точка зору»

Результати опитування білоцерківчан на предмет їх прихильності до місцевих політиків та можливого голосування на виборах міського голови стали для багатьох несподіваними. У трійці лідерів громадської підтримки, серед відомих прізвищ Василя Савчука та Івана Шилова, третю позицію займає прізвище молодого політика Олександра Ліневича. За оцінками представників білоцерківського політістеблішменту його вважають одним з найактивніших депутатів міської ради. Прикладом тому є постійно діюча громадська приймальня, велика кількість депутатських звернень, надісланих на прохання громадян до державних органів влади, виступи з принципових для міста питань на засіданнях міськради. Олександр є чи не єдиним місцевим політиком, який створив власну телевізійну програму розслідувань. Однак, через деякий час, канал, на якому вона транслювалася, був закритий владою.

Останнім проявом прихильності жителів Білої Церкви стало порівняння Олександра Ліневича з відомим українським політиком Арсенієм Яценюком. На наше запитання «а в чому схожість?», люди відповідали, що звичайно не в зовнішності, а у фаховому підході до вирішення багатьох питань. Отже, що спонукає білоцерківчан висловлювати підтримку молодим політикам, і як молодь бачить перспективи розвитку міста – коментує депутат Білоцерківської міської ради Олександр Ліневич.

Олександре останнім часом Вас порівнюють з Арсенієм Яценюком, а в проведеному опитуванні білоцерківчани вважають, що майбутнім мером міста має стати молода людина без наявного у неї адміністративно-командного досвіду, тобто позбавлена застарілих методів управління, так би мовити з новим поглядом на вирішення проблем міста і його розвитку?

Результати вашого опитування були й для мене такою ж несподіванкою. Хоча це є природнім проявом, адже люди не бачать змін на краще в житті міста. Це стосується усіх без виключення сфер, починаючи від комунального господарства, закінчуючи дорогами. Я неодноразово наголошував на тому, що старі підходи в управлінні містом потрібно замінити новим поглядом на вирішення міських проблем, але, натомість, міська влада продовжує використовувати адміністративно-командні методи управління. Що також відмічають і білоцерківчани. Взяти хоча б нещодавно створені громадські приймальні мера. Спілкуючись з одним з їх працівників, почув, що для вирішення проблем, з якими звертаються люди, використовується звичайний адміністративний тиск. Для прикладу: приходить людина до такої приймальні й каже, що в під’їзді будинку немає освітлення. Її працівник піднімає слухавку та телефонує начальнику відповідного ЖЕКу, і командним голосом з обов’язковим використанням фрази «до вас телефонують з громадської приймальні мера» починає давати вказівки, яку роботу необхідно виконати. Чи не є це проявом командних методів управління? Нагадує звичне для усіх «Ти від кого? Я від Івана Івновича! Тоді заходьте!». Можливо в цьому не має нічого поганого, що люди зрештою вирішують свої проблеми, але я проти таких методів. Напевно слід було б змінити саму систему управління, адже мер працює не сам, у нього є профільні заступники, створені відповідні структурні підрозділи. Можливо створення цих приймалень свідчить про відсутність злагодженої роботи усієї міської влади, що є проявом системної кризи управління. А можливо про бажання показати, як «вправно» влада реагує на вирішення різних проблем. Виникає питання, що ж робити? Відповіддю може стати розробка програми виходу міста з управлінської кризи. Влада пишається тим, що залучає молодь у свої виконавчі структури, але ж система залишається тією ж. Тому молода людина змушена працювати у тих умовах, які їй створили. Працювати так би мовити «по старинке». Натомість, я пропоную не лише омолодити лице міської влади, а й запровадити кардинальні зміни в управлінні містом.

Якщо розглянути це питання детальніше, то можна зрозуміти, що ситуативне реагування на виникаючі проблеми, може призвести до створення колапсу у міській інфраструктурі. Ми отримали в спадок досить розвинуту інфраструктуру, яка, слід віддати належне радянській владі, підтримувалася у доброму стані. Сьогодні це не так - рівень її зношеності сягає майже 90%. Уявімо собі ситуацію, що економічна криза триватиме не один-два ріки, як прогнозується, а п’ять, чи більше. Нагадаю, що бюджет Білої Церкви є дотаційним, тобто більша його частина складається з державних субвенцій та дотацій. Отже, місто знаходиться у ролі прохача, який постійно просить грошей з державного бюджету на латання різноманітних «інфраструктурних дірок». І не виключено, що з погіршенням стану економіки держави, об’єм такої допомоги буде лише зменшуватися. А якщо хоча б на рік перестати ліквідовувати мікроаварії та латати діри, уся міська інфраструктура стане небезпечною для життя. І проблема міського бюджету це також прояв управлінської кризи. Вже протягом кількох років існує тенденція перереєстрації підприємств та підприємців з міста у район. Лише за однієї причини – неврахування інтересів людей від яких залежить наповнення податками міського бюджету. І скільки б не проводилися різноманітні зустрічі з профспілками та об’єднаннями підприємців, вони продовжують «йти з міста». Напевно районна влада більш зацікавлена у співпраці з підприємцями, ніж міська. Це ще один з прикладів прорахунку в роботі міської влади. Отже потрібно змінювати або саму владу, або кардинально змінювати методи управління.

А щодо схожості з Арсенієм Яценюком, напевно збігаються погляди, які ми маємо на проблеми розвитку таких міст як Біла Церква.

Ви критикуєте діяльність громадських приймалень мера, але маєте таку ж приймальню депутата міської ради…

Зрозумійте, це не критика, це лише аналіз необхідності їх появи. Якщо створюється приймальня мера, то це прояв або кризи в управлінні містом, або банальне бажання напередодні виборів наблизити себе до виборців. Приймальня, створена мною, це необхідність відчути, які проблеми хвилюють жителів міста, адже вони є чітким проявом прогалин у роботі влади. І проблеми досить різноманітні. Найближчим часом таких приймалень буде відкрито більше десяти. І згодом ми підготуємо та презентуємо план виходу з системної управлінської кризи. Приємно, що це підтримують білоцерківчани. Вже створена команда молодих освічених людей, які почали над цим працювати.

Містом рясніють біг-борди, де Ви закликаєте до підтримки ідеї проведення референдуму з питання вантажного аеродрому. Це ваша особиста думка, чи бажання жителів Білої Церкви?

Це голос громади! Я маю близько трьохсот звернень білоцерківчан, які приходять до громадської приймальні і висловлюють своє категоричне ставлення до проекту створення вантажного аеропорту. Здебільшого це жителі мікрорайону Гайок та Піонерської. Вони вважають, що поява такого потужного об’єкту призведе до катастрофи, і не лише екологічної, але й техногенної. Ті, хто «проштовхують» аеропорт навіть не замислюються над тими наслідками, які нас чекають у разі його створення. Люди розповідають про те, що будинки у яких вони мешкають, вже зараз «тріщать по швах» і найбільше їх лякає те, що з появою у Гайку потужних літаків будівлі можуть зруйнуватися. Це ж не спортивні літаки, а літаки найпотужнішого класу АН-124 «Руслан» та Боїнг 747, і планується, що аеропорт щодня прийматиме таких аж десять.

Ми зібрали 8 тисяч підписів за ініціативу проведення референдуму. Ці люди хочуть висловити свою думку: створювати вантажний авіакомплекс у Гайку чи ні.

Окрім цього необхідно публічно оприлюднити усі пункти техніко-економічного обґрунтування створення вантажного аеропорту. Обов’язково організувати зустрічі з керівництвом американської компанії «Солід Тім» і провести живу дискусію у вигляді «запитання-відповідь». І лише після цього, на референдумі, не на громадських слуханнях, які пропонує влада, громада зможе об’єктивно сказати потрібен нам у Гайку потужний вантажний аеропорт, чи ні. В будь-якому разі, влада повинна почути голос громади!

Але ж прихильники цього проекту вважають, що цей проект принесе лише позитиви для міста…

Інколи за примарними позитивами, криються реальні негативи. Я особисто мав можливість ознайомитися з ТЕО, але здається що став одним з обраних, адже більшість депутатського корпусу навіть не має гадки про його зміст. Погоджуюся з думкою тих «щасливчиків», які вивчали ТЕО, про те, що воно більше нагадує роздуми на тему «а як би було непогано створити у Гайку вантажний аеропорт», ніж чіткий документ зі зрозумілим обґрунтуванням, існуючими ризиками і загрозами. Прикро, але в цьому документі на має згадки наслідки впливу шуму від літаків на здоров’я жителів мікрорайону, не розкрите питання про електромагнітного випромінювання, не повністю зрозуміло, як буде вирішуватися питання зберігання пального та різноманітних хімічних речовин. Не секрет, що літаки оброблятимуться спеціальними засобами для уникнення їх обледеніння. А питання зливу авіаційного палива при аварійних ситуаціях? Розробник ТЕО також не дав відповідь на питання: чи буде збудована кільцева дорога. Чи можливо усі вантажі перевозитимуться автомобільним транспортом через Білу Церкву? Для прикладу цитую: «Зона відвантаження зброї та вибухових речовин. Цей об’єкт буде розташовано на відокремленій території аеродрому, де можливе відвантаження і завантаження великої кількості зброї та вибухових речовин». Особисто я намагаюся зрозуміти, планується будівництво цивільного вантажного аеропорту, чи військового? Отже, питань дуже багато, прикро, що на них ніхто не бажає давати відповіді.

Що робити жителям міста?

Вимагати проведення загальноміського референдуму. Не вірити різноманітним обіцянкам. Влада обіцяла проведення чесних і відкритих громадських слухань. Що отримали? Громадські слухання, призначені на 14 лютого, були терміново скасовані. Їх організатори хотіли в цьому питанні поставити крапку! Певна група осіб у стислі строки забажала провести ці слухання, аби отримати підтримку своїх же прихильників. Дивним також виглядає те, що не дослухалися до побажань комісії яка проводить громадську екологічну експертизу, висновки якої мають бути оприлюднені наприкінці березня. Тобто могли отримати наступну ситуацію: громадські слухання схвалюють проект, а екологічна експертиза говорить про неможливість його реалізації. Це чергове свідчення командно-адміністративних методів управління, які використовує міська влада. Висновок один – місту вкрай необхідні зміни в системі управління.

Прес-служба «Точка зору»

Новини міста


27.12.2012
Міській владі немає діла до проблем молоді – пільгове кредитування житла для молоді відкладається на невизначений час
21.12.2012
Пленарне засідання тридцять четвертої сесії Білоцерківської міської ради
21.12.2012
Пленарне засідання тридцять четвертої сесії Білоцерківської міської ради

архів новин міста



роздрукувати   Головна Діяльність у рідному місті Команда "Рідного міста" Контакти   вгору
Громадська організація
«Рідне Місто»
Розробка сайтів
студія ABC.NET.UA