01.10.2012 | Газета «Майдан-Брок»
Присутність Олександра Ліневича в соціальних мережах не обмежується лише особистими повідомленнями та викладенням відео з особистого життя. Найбільш продвинуті та активні користувачі Інтернет вже почали вирішувати свої питання не виходячи з дому.
«Такий вид спілкування виявився більш результативним, ніж біганина по інстанціях» - розповідає Лілія, жителька Леваневського № 47/1. «Мене приємно здивувала оперативність у вирішенні такого болючого питання – як ремонт ліфту. Ми – жителі під’їзду, звернулися до Олександра 13 вересня 2012 року і вже наступного дня – 14 вересня ліфт запрацював».
Отже, технологічні можливості сьогодення ростуть з кожним днем, важливо вміти правильно користуватися ними. Вирішення актуальних питань у режимі он-лайн вконтакті та однокласниках - справжня знахідка для зайнятих та небайдужих людей.
Леся Бондарчук.
